Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το βιογραφικό μου

Σπουδές
2017: University of Bristol : MSc in Psychology of Education (BPS)   
2014: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας  με κατεύθυνση: Ψυχολογία Βαθμός: 7,07   
2013: Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών: Ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή με τίτλο “Ειδική Αγωγή- Μαθησιακές Δυσκολίες/ Δυσλεξία” 

Άλλες γνώσεις/Σπουδές:
2018: 
  • Εκπαίδευση 60 ωρών στο Coaching (Προσωπικό και Διοικητικό) από τον οργανισμό Positivity Coaching.
  • Εκπαιδευτική Επάρκεια Εκπαιδευτή Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
  • Επάρκεια στη χορήγηση του Αθηνά Τεστ από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Protasis.
2016: 
Εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο “Βασικές Αρχές Εφαρμογής Τεχνικών Εποπτικής Συμβουλευτικής (Coaching) στη ΔΕΠΥ” από την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ. 
2015: 
  • Μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: "Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με ΔΕΠΥ" από  την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ.   
  • Επάρκεια στην γραφή Braille από τον Φάρο Τυφλών Ελλάδος.     

7ετής Επαγγελματική εμπειρία:

  • Παράδοση ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, προετοιμασία για Πανελλήνιες εξετάσεις και διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας.   

  • Εκπαιδευτική ψυχολόγος στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου. Διεξαγωγή προγράμματος ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων.

  • Αναπληρώτρια εκπαιδευτικός σε γενικά και ειδικά σχολεία σε συνεργασία με το πρακτορείο ITN Mark Education στο Μπρίστολ του Ηνωμένου Βασιλείου.  

  • Φιλόλογος στο Σχολείο Αγάπης σε συνεργασία με τον οργανισμό “Άνθρωποι Αγάπης

  • Συμμετοχή στο πρόγραμμα Παγκόσμιας Κοινοτικής Ανάπτυξης “Enter your future” από την τοπική επιτροπή της AIESEC στο Kragujevac της Σερβίας Θέση: Παράδοση μαθημάτων γλώσσας σε παιδιά ηλικίας 11-14 ετών

Συμμετοχή σε συνέδρια 
2019: Παρουσίαση ελεύθερης ανακοίνωσης στο 3ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας με τίτλο “ΔΕΠ-Υ και Αυτοεκτίμηση”
2017: Παρουσίαση ελεύθερης ανακοίνωσης στο 2ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας με τίτλο “ΔΕΠ-Υ και Σχολικός Εκφοβισμός”

Ξένες γλώσσες: Αγγλικά & Ισπανικά 
Η/Υ: ECDL European Computer Driving License




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χαρισματικότητα

  Η χαρισματικότητα είναι ένα φαινόμενο κατά την οποία ένας άνθρωπος παρουσιάζει εξαιρετικές ικανότητες σε έναν ή περισσότερους τομείς, όπως ο γνωστικός, ο δημιουργικός, ο κοινωνικός και ο συναισθηματικός. Εμφανίζεται στο 2,5% του πληθυσμού και προκύπτει από την αλληλεπίδραση γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Κάποιες φορές, η χαρισματικότητα σχετίζεται με υψηλό δείκτη νοημοσύνης (πάνω από 115), όμως μπορεί να υπάρχει και χωρίς να συμβαίνει αυτό. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος μπορεί να παρουσιάζει εξαιρετικές επιδόσεις σε κάποια τέχνη (π.χ. ζωγραφική), χωρίς να διαθέτει υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης. Διάσημα χαρισματικά άτομα ήταν ο Albert Einstein , ο Wolfgang Amadeus Mozart , ο Leonardo Da Vinci , ο Thomas Edison και ο Walt Disney . Χαρακτηριστικά των χαρισματικών ατόμων Γνωστικός τομέας 1) Δείχνουν μεγαλύτερη προσοχή και περιέργεια για το περιβάλλον γύρω τους. 2) Έχουν αυξημένη εγρήγορση. 3) Προσέχουν έντονα τις λεπτομέρειες. 4) Πετυχαίνουν νωρίτερα ...

Σχολικός εκφοβισμός

  Τα τελευταία χρόνια, όλο και συχνότερα αναφέρονται στις ειδήσεις περιστατικά βίας μέσα στο σχολείο τόσο στη χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό, γνωστά και με την αγγλική ονομασία “ bullying ”. Τι σημαίνει όμως σχολικός εκφοβισμός; Ποιες μορφές μπορεί να πάρει; Πώς μπορούμε να αντιληφθούμε αν ένα παιδί ή έφηβος εμπλέκεται σε τέτοιο περιστατικό; Τι σημαίνει εκφοβισμός; Ως εκφοβισμός ορίζεται η συστηματική και επαναλαμβανόμενη δραστηριότητα ενός ή παραπάνω προσώπων που χαρακτηρίζεται από την χρήση δύναμης, απειλής ή εξαναγκασμού προκειμένου να προσβάλλει, να φοβερίσει ή να επικρατήσει βίαια απέναντι σε ένα ή περισσότερα πρόσωπα. Διαφοροποιείται από τη σύγκρουση, καθώς υπάρχει ανισορροπία της σωματικής και κοινωνικής δύναμης ανάμεσα στο θύτη και το θύμα και συμβαίνει επαναλαμβανόμενα και όχι μεμονωμένα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Focus Bari , 6 στους 10 Έλληνες έχει δεχθεί κάποια μορφή   εκφοβισμού στην παιδική ή εφηβική τους ηλικία. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το ...

Σχολικός εκφοβισμός: τι μπορούμε να κάνουμε;

  Σε προηγούμενο άρθρο μου, είχα ορίσει τον σχολικό εκφοβισμό, είχα αναφερθεί στα είδη του, στους συμμετέχοντες και τα χαρακτηριστικά τους, καθώς και τις επιπτώσεις του. Τι μπορούν να κάνουν όμως η οικογένεια, το σχολείο και οι άλλοι σημαντικοί ενήλικες στη ζωή του παιδιού ώστε το φαινόμενο αυτό να προληφθεί; Ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος παρέμβασης, όταν έρθουν αντιμέτωποι με ένα τέτοιο συμβάν; Πρόληψη σχολικού εκφοβισμού 1.    Βοηθήστε τα παιδιά να κατανοήσουν τι σημαίνει εκφοβισμός. Τα παιδιά που ξέρουν να αναγνωρίζουν εκφοβιστικές συμπεριφορές είναι πιθανότερο να αντισταθούν σε αυτές αλλά και να τις αναφέρουν σε κάποιον ενήλικα. 2.    Ενθαρρύνετέ τα στο να αναφέρουν σε έναν ενήλικα που εμπιστεύονται αν έχουν δεχτεί εκφοβισμό ή αν έχουν δει άλλους να εκφοβίζουν. 3.    Διαχωρίστε τη σημασία των ρημάτων «αναφέρω» και «καρφώνω». Πείτε πως το «καρφώνω» σημαίνει πως αποκαλύπτω μία πληροφορία για να βλάψω τον άλλον, ενώ το «αναφέρω» σημαίνε...