Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το βιογραφικό μου

Σπουδές
2017: University of Bristol : MSc in Psychology of Education (BPS)   
2014: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας  με κατεύθυνση: Ψυχολογία Βαθμός: 7,07   
2013: Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών: Ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή με τίτλο “Ειδική Αγωγή- Μαθησιακές Δυσκολίες/ Δυσλεξία” 

Άλλες γνώσεις/Σπουδές:
2018: 
  • Εκπαίδευση 60 ωρών στο Coaching (Προσωπικό και Διοικητικό) από τον οργανισμό Positivity Coaching.
  • Εκπαιδευτική Επάρκεια Εκπαιδευτή Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
  • Επάρκεια στη χορήγηση του Αθηνά Τεστ από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Protasis.
2016: 
Εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο “Βασικές Αρχές Εφαρμογής Τεχνικών Εποπτικής Συμβουλευτικής (Coaching) στη ΔΕΠΥ” από την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ. 
2015: 
  • Μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: "Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με ΔΕΠΥ" από  την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ.   
  • Επάρκεια στην γραφή Braille από τον Φάρο Τυφλών Ελλάδος.     

7ετής Επαγγελματική εμπειρία:

  • Παράδοση ιδιαίτερων φιλολογικών μαθημάτων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, προετοιμασία για Πανελλήνιες εξετάσεις και διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας.   

  • Εκπαιδευτική ψυχολόγος στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου. Διεξαγωγή προγράμματος ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων.

  • Αναπληρώτρια εκπαιδευτικός σε γενικά και ειδικά σχολεία σε συνεργασία με το πρακτορείο ITN Mark Education στο Μπρίστολ του Ηνωμένου Βασιλείου.  

  • Φιλόλογος στο Σχολείο Αγάπης σε συνεργασία με τον οργανισμό “Άνθρωποι Αγάπης

  • Συμμετοχή στο πρόγραμμα Παγκόσμιας Κοινοτικής Ανάπτυξης “Enter your future” από την τοπική επιτροπή της AIESEC στο Kragujevac της Σερβίας Θέση: Παράδοση μαθημάτων γλώσσας σε παιδιά ηλικίας 11-14 ετών

Συμμετοχή σε συνέδρια 
2019: Παρουσίαση ελεύθερης ανακοίνωσης στο 3ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας με τίτλο “ΔΕΠ-Υ και Αυτοεκτίμηση”
2017: Παρουσίαση ελεύθερης ανακοίνωσης στο 2ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας με τίτλο “ΔΕΠ-Υ και Σχολικός Εκφοβισμός”

Ξένες γλώσσες: Αγγλικά & Ισπανικά 
Η/Υ: ECDL European Computer Driving License




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή

  Ορισμός Η Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή (Α.Γ.Δ.) είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει την εκμάθηση, την κατανόηση και τη χρήση της γλώσσας. Ξεκινά από την παιδική ηλικία και συνεχίζεται και στην ενήλικη ζωή. Υπολογίζεται πως επηρεάζει 1 στα 14 άτομα. Αξίζει να σημειωθεί πως, για να γίνει η διάγνωσή της, πρέπει να έχουν αποκλειστεί τα προβλήματα ακοής, η χαμηλή νοημοσύνη, ο αυτισμός και η περιβαλλοντική στέρηση. Η Α.Γ.Δ. μπορεί να συνυπάρχει με τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) και με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαναγνωσία, Δυσγραφία, Δυσαριθμησία, Δυσπραξία). Αιτία Σύμφωνα με νευρολογικές μελέτες, η περιοχή Broca στον εγκέφαλο – η οποία είναι υπεύθυνη για την κατανόηση και τη χρήση της γλώσσας – είναι μικρότερη σε άτομα με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή. Επίσης, η διαταραχή αυτή είναι κατά βάση κληρονομική. Συμπτώματα Οι άνθρωποι με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή παρουσιάζουν καθυστέρηση στην ανάπτυξη

ΔΕΠ - Υ

Τα τελευταία χρόνια η διάγνωση μαθητών με ΔΕΠ-Υ γίνεται ολοένα και πιο συχνά. Τι σημαίνει όμως ΔΕΠ-Υ και ποια είναι τα συμπτώματά της; Πως προκαλείται; Ποια είναι τα προβλήματα που επιφέρει καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου; Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί; Αυτά τα ερωτήματα θα απαντηθούν παρακάτω: Ορισμός Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα είναι μία νευροαναπτυξιακή διαταραχή που χαρακτηρίζεται από δυσκολία στη συγκέντρωση προσοχής, υπερβολική δραστηριότητα και παρορμητική συμπεριφορά. Τα χαρακτηριστικά αυτά των παιδιών δεν ταιριάζουν με τα αναμενόμενα για την ηλικία τους. Εμφανίζεται στα παιδιά σε ποσοστό 5 – 7%. Το 30 – 50% των παιδιών με ΔΕΠ-Υ εξακολουθούν να έχουν συμπτώματα και στην ενήλικη ζωή τους.   Τύποι Με βάση τα συμπτώματα που επικρατούν διακρίνουμε τρεις τύπους ΔΕΠΥ: 1)   Τύπος Απροσεξίας • δεν μπορεί να συγκεντρωθεί, • αποσπάται εύκολα από άσχετα ερεθίσματα, • δεν φαίνεται να ακούει, • δε δίνει σημασία στις λεπτομέρειες,

Σύνδρομο Down

Τι είναι; Το σύνδρομο Down είναι μια γενετική κατάσταση, η οποία επηρεάζει την σωματική διάπλαση και την κινητική και γνωστική ανάπτυξη των ατόμων. Εμφανίζεται περίπου σε 1 ανά 700 γεννήσεις. Αιτία Το σύνδρομο προκαλείται παρουσία ενός επιπλέον χρωμοσώματος στο 21 ο ζεύγος χρωμοσωμάτων. Όσο μεγαλύτερη είναι η ηλικία κύησης της γυναίκας,   τόσο μεγαλύτερες είναι και οι πιθανότητες εμφάνισης του συνδρόμου. Αναλυτικότερα, όταν η γυναίκα είναι 20 ετών, η πιθανότητα είναι 1 στις 2.000, ενώ όταν είναι 40, είναι 1 στις 100. Σωματικά χαρακτηριστικά 1.   Επίπεδο πρόσωπο 2.   Μικρό κεφάλι 3.   Κοντός λαιμός 4.   Προεξέχουσα γλώσσα 5.   Λοξά προς τα πάνω μάτια 6.   Μικρά αυτιά 7.   Πλατιά κοντά χέρια με μια πτυχή στην παλάμη 8.   Χαλαρός μυϊκός τόνος 9.   Οι άνδρες εμφανίζουν στειρότητα. Οι γυναίκες αν τεκνοποιήσουν έχουν 50% πιθανότητα να κυοφορήσουν παιδί με το σύνδρομο. Επίσης, εμφανίζουν αυξημένο κίνδυνο για παθήσεις στην καρδιά, στο θυρεοειδή, στο γαστρεντερικό