Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωρεάν coaching για εφήβους και ενήλικες με ΔΕΠ-Υ από τις 13/04/2020 έως τις 10/05/2020


Στην ιδιαίτερη αυτή περίοδο που διανύουμε, ο εγκλεισμός στο σπίτι μας φέρνει αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις. Η δομή της καθημερινότητάς μας έχει αλλάξει επιβαρύνοντας σημαντικά την ψυχολογική μας κατάσταση. Ειδικότερα οι άνθρωποι με ΔΕΠ-Υ βιώνουν έντονη ανησυχία για τον ιό, η οποία γίνεται επιβλαβής για την σωματική και ψυχική τους υγεία. Επιπλέον, οι δυσκολίες στις επιτελικές τους λειτουργίες δυσκολεύουν την προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα. Γι' αυτούς τους λόγους αποφάσισα, σε συνεργασία με το σωματείο ADHD Hellas, να παρέχω δωρεάν συνεδρίες coaching σε εφήβους και ενήλικες με ΔΕΠ-Υ από τις 13 Απριλίου έως τις 10 Μαΐου του 2020.

Τι είναι το coaching
Ως coaching ορίζεται η δραστηριότητα υποστήριξης ατόμων στο να αποφασίσουν τι θέλουν στη ζωή τους και πως να το πετύχουν. Συνεπώς βοηθά κάποιον να διαπιστώσει:
Α) που βρίσκεται τώρα;
Β) που θέλει να πάει;
Γ) πως μπορεί να φτάσει εκεί;

Το coaching είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε εφήβους και ενήλικες με ΔΕΠ-Υ και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς στοχεύει στις πυρηνικές δυσκολίες τους όπως:
Α) Στον σχεδιασμό δραστηριοτήτων
Β) Στη διαχείριση χρόνου
Γ) Στη στοχοθέτηση
Δ) Στην οργάνωση
Ε) Στην επίλυση προβλημάτων

Οι στόχοι που τίθενται στις συνεδρίες:
Α) Κατευθύνουν την προσοχή
Β) Ρυθμίζουν την προσπάθεια
Γ) Αυξάνουν την επιμονή
Δ) Ενθαρρύνουν την ανάπτυξη και την εφαρμογή στρατηγικών
Ε) Δομούν την καθημερινότητα
ΣΤ) Ενισχύουν τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση

Συμπερασματικά, πιστεύω πως το coaching θα είναι ιδιαίτερα υποστηρικτικό την κρίσιμη αυτή περίοδο για τους εφήβους και τους ενήλικες με ΔΕΠ-Υ. Οι συνεδρίες θα πραγματοποιούνται μέσω Skype από τις 13/04/2020 έως τις 10/05/2020.

Στοιχεία επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +30 6906774881
E-mail: eidikiagogigr@gmail.com
Skype ID: christina.aretaki 

Χριστίνα Αρετάκη
Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός 




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Χαρισματικότητα

  Η χαρισματικότητα είναι ένα φαινόμενο κατά την οποία ένας άνθρωπος παρουσιάζει εξαιρετικές ικανότητες σε έναν ή περισσότερους τομείς, όπως ο γνωστικός, ο δημιουργικός, ο κοινωνικός και ο συναισθηματικός. Εμφανίζεται στο 2,5% του πληθυσμού και προκύπτει από την αλληλεπίδραση γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Κάποιες φορές, η χαρισματικότητα σχετίζεται με υψηλό δείκτη νοημοσύνης (πάνω από 115), όμως μπορεί να υπάρχει και χωρίς να συμβαίνει αυτό. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος μπορεί να παρουσιάζει εξαιρετικές επιδόσεις σε κάποια τέχνη (π.χ. ζωγραφική), χωρίς να διαθέτει υψηλότερο δείκτη νοημοσύνης. Διάσημα χαρισματικά άτομα ήταν ο Albert Einstein , ο Wolfgang Amadeus Mozart , ο Leonardo Da Vinci , ο Thomas Edison και ο Walt Disney . Χαρακτηριστικά των χαρισματικών ατόμων Γνωστικός τομέας 1) Δείχνουν μεγαλύτερη προσοχή και περιέργεια για το περιβάλλον γύρω τους. 2) Έχουν αυξημένη εγρήγορση. 3) Προσέχουν έντονα τις λεπτομέρειες. 4) Πετυχαίνουν νωρίτερα ...

Σχολικός εκφοβισμός

  Τα τελευταία χρόνια, όλο και συχνότερα αναφέρονται στις ειδήσεις περιστατικά βίας μέσα στο σχολείο τόσο στη χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό, γνωστά και με την αγγλική ονομασία “ bullying ”. Τι σημαίνει όμως σχολικός εκφοβισμός; Ποιες μορφές μπορεί να πάρει; Πώς μπορούμε να αντιληφθούμε αν ένα παιδί ή έφηβος εμπλέκεται σε τέτοιο περιστατικό; Τι σημαίνει εκφοβισμός; Ως εκφοβισμός ορίζεται η συστηματική και επαναλαμβανόμενη δραστηριότητα ενός ή παραπάνω προσώπων που χαρακτηρίζεται από την χρήση δύναμης, απειλής ή εξαναγκασμού προκειμένου να προσβάλλει, να φοβερίσει ή να επικρατήσει βίαια απέναντι σε ένα ή περισσότερα πρόσωπα. Διαφοροποιείται από τη σύγκρουση, καθώς υπάρχει ανισορροπία της σωματικής και κοινωνικής δύναμης ανάμεσα στο θύτη και το θύμα και συμβαίνει επαναλαμβανόμενα και όχι μεμονωμένα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Focus Bari , 6 στους 10 Έλληνες έχει δεχθεί κάποια μορφή   εκφοβισμού στην παιδική ή εφηβική τους ηλικία. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το ...

Σχολικός εκφοβισμός: τι μπορούμε να κάνουμε;

  Σε προηγούμενο άρθρο μου, είχα ορίσει τον σχολικό εκφοβισμό, είχα αναφερθεί στα είδη του, στους συμμετέχοντες και τα χαρακτηριστικά τους, καθώς και τις επιπτώσεις του. Τι μπορούν να κάνουν όμως η οικογένεια, το σχολείο και οι άλλοι σημαντικοί ενήλικες στη ζωή του παιδιού ώστε το φαινόμενο αυτό να προληφθεί; Ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος παρέμβασης, όταν έρθουν αντιμέτωποι με ένα τέτοιο συμβάν; Πρόληψη σχολικού εκφοβισμού 1.    Βοηθήστε τα παιδιά να κατανοήσουν τι σημαίνει εκφοβισμός. Τα παιδιά που ξέρουν να αναγνωρίζουν εκφοβιστικές συμπεριφορές είναι πιθανότερο να αντισταθούν σε αυτές αλλά και να τις αναφέρουν σε κάποιον ενήλικα. 2.    Ενθαρρύνετέ τα στο να αναφέρουν σε έναν ενήλικα που εμπιστεύονται αν έχουν δεχτεί εκφοβισμό ή αν έχουν δει άλλους να εκφοβίζουν. 3.    Διαχωρίστε τη σημασία των ρημάτων «αναφέρω» και «καρφώνω». Πείτε πως το «καρφώνω» σημαίνει πως αποκαλύπτω μία πληροφορία για να βλάψω τον άλλον, ενώ το «αναφέρω» σημαίνε...